torsdag, juni 14, 2012

Träning vecka 24

Hur är det med höften? Det är bättre men inte bra, är nog en korrekt sammanfattning. Jag har deppat en del över att jag inte kan träna som jag vill och det har tagit massa viljestyrka att kräla ur det där depp-hålet! Tankar som: Om jag inte kan jogga kan jag lika gärna strunta i styrketräningen och sitta i soffan och mula i mig kakor. Den onda cirkeln jag så lätt hamnar i när nåt går emot. Nu känner jag mig mer glad och mer peppad att fortsätta och har insett att det faktiskt finns saker jag kan träna som inte frestar på höften så mycket som jogging gör, cykla t.ex.

Så....nu tar jag NYA TAG!!

Måndag - Cykla 6 km
Tisdag - Cykla 6 km
Onsdag - Cykla 11 km
Torsdag - Cykla 14 km + 30 min funktionell utomhusträning med min Itrim-coach!
Fredag - Några steg här o där men mest vila...grym träningsvärk efter gårdagen
Lördag - Cykla 6 km
Söndag - Cykla 6 km

1 kommentar:

Jozebelle sa...

Härligt att höra!!!!