fredag, mars 23, 2012

Dag 215

Itrim ordnar en nybörjar-löparskola just nu och första tillfället var förra veckan, då kunde jag inte vara med men igår var jag med och jag var grymt stolt över mig själv som hängde med. Vi varvade gång med jogging och rundan var nog 2-2,5 km. Kändes bra i både fötter och knän efteråt, skönt att inget började göra ont. Nästa vecka missar jag tyvärr igen eftersom jag jobbar kväll då men jag ska försöka ta mig ut och köra lite gå/jogg själv och så håller jag tummarna att jag kan vara med någon mer gång iaf :)

Efter rundan i Rudan var det dags för vågen och gruppträff. Vågen var på bra humör och visade -1,2 kg mot vad den sa för två veckor sedan. Gruppträffen gick i tänkandets tecken, hur tänker vi positivt eller negativt. Mycket intressant! Nästa träff är inte förrän om fyra veckor nu och då håller jag tummarna att jag når ner under 70 och får mitt efterlängtade målviktskvitto :)

Inga kommentarer: