fredag, mars 02, 2012

Dag 194

Den här veckan har gått i ett rasande tempo och det är redan fredag. Egentligen är jag ledig den här helgen men klämmer in ett extra jobbpass på söndag. Lite extra pengar är ju aldrig fel, speciellt inte som jag och maken ska åka till New York om några månader :)

Idag har jag varit ledig och körde ett hårt pulspass inkl boxning och pilatesboll på Itrim imorse. Efter träning väntade tvätt och lite hemmafixande på mig, sånt där som alltid finns att göra på ledig dagar och tvättberget hade växt sig gigantiskt :-o så det var bara att kavla upp ärmarna och köra igång.

Det blev lite få steg idag på dagen och det kändes inte bra...så efter en mycket god och trevlig våffelmiddag (jag vet, skitnyttigt :() med våra grannar så tog jag mig i kragen och gick ut på en rask halvtimmespromenix! Dryga 10.000 steg säger räknaren nu och jag landar nöjt i soffan framför tv:n!

Inga kommentarer: