fredag, februari 24, 2012

Dag 187

Igår var jag på Itrim och körde ett pulspass efter jobbet och eftersom jag inte skulle hinna med kvällens gruppträff passade jag på att väga mig när jag ändå var där och tränade. För första gången sen jag började på Itrim för ett halvår sedan var det plus på vågen. Inte mycket men dock plus. 8 hg plus för att vara exakt. Jag vet ju att det här kommer hända fler gånger eftersom jag nu är så gott som i mål så kommer det nog gå lite upp och lite ner. Det viktiga och svåra för mig nu är att hitta balansen. Hur ska jag äta och träna för att ligga kvar på den vikten jag har nu. Mitt mål som jag tänker nu är att jag ska väga mellan 68 och 72 kg. Jag inser ju att jag inte kan ligga på exakt samma vikt hela tiden så jag har satt en övre gräns som fortfarande är inom normalramen och som jag inte får komma över! Jag strävar vidare och vill fortfarande ha ett vågkvitto där målvikten 70,0 är nådd eller lite under är också ok! Heja mig!

Inga kommentarer: