måndag, februari 13, 2012

Dag 176

Helgen som var gick i jobbets tecken....jobb, jobb, jobb och så umgås med familjen och lite slappande :) Träningen har jag vilat ifrån och steget är hopsamlade till största delen på jobbet. Inget direkt promenerande blev det i helgen trots det fina vädret, men men..så är det ibland och jag var uppe i nästan 10000 steg/dag iaf så det känns helt ok.

Idag hade jag bestämt att jag skulle ta friskvård och sticka lite tidigare från jobbet för att träna innan dom små skulle hämtas. När klockan närmade sig gå-och-träna-tid så kände jag mig såååååååååååå seg och omotiverad. Det var grymt nära att jag styrde stegen hem istället för till Itrim men som tur var fick den träningsglada Karin på min axel bestämma och inte den slappochslöa Karin på andra axeln. Så det blev Itrim. Ni skulle höra vilket tjafs det är mellan dom två olika Karin ibland, haha!

När det har varit sådär segt att ta sig iväg så brukar jag tycka att det känns lite extra jäkla skönt när jag är färdigtränad och går där ifrån. Samma känsla idag :)

Inga kommentarer: