måndag, januari 30, 2012

Ny vecka...

...som börjar med två dubbelarbetspass och ingen träning...men det blir extra fickpengar till min och makens bokade New York-resa :) Fredagen var ju som jag skrev innan en riktigt skitdag vad gällde maten, helgen blev bättre :)

Förutom mån-tisd är jag ledig den här veckan och ska försöka ta igen min uteblivna träning, vila och ta hand om tvättberget som växer hemma i tvättstugan! På onsdag är det dags för 6 månaderssamtal på Itrim, håller tummarna att vågen är snäll då!

2 kommentarer:

P-lina sa...

What? får man väga sig igen alltså? jag vägde ju mig i torsdags...och man ska inte väga sig för ofta heheheheeeeeeeeee.

Jag ska ju dit imorn! håll tummarna att dom inte kickar ut mig...hehe

Kram !

~Karin~ sa...

Haha, ja jag har för mig att jag vägde mig förra samtalet...men du vet ju hur mitt minne är ibland *ler*

Du får nog stanna...om du lovar att sköta dig ;)

puss