tisdag, januari 10, 2012

Dag 142

Idag är var det en riktigt tröttmorgon hemma hos oss. Imorse var det dags för dom små liven att börja skola/dagis igen efter drygt två veckors ledigt (för dom alltså, jag har jobbat) och det var två rätt zoombie-liknande barn som motvilligt gick upp när jag väckte dom. Vi mjukstartade med mysfrukost i soffan framför tv:n och det gjorde susen, för sen var dom rätt kvicka med resten av morgonfixet :) Efter att jag lämnat dom och varit en sväng på affären var det min tur att vara galet trött. Ska jobba ikväll och kände att lite extra sömn inte skulle skada, så jag tog en förmiddagslur. Så skönt och välbehövligt. Prioriterade dock bort träningen vilket känns lite si och så men jag hinner träna varje dag ons-fre om jag vill så det ska nog ordna sig!

På torsdag är det dags för vägning och gruppträff igen. Har gått en månad sen sist. Ska bli spännande att se vad vågen säger. Allt som inte är plus får jag nog vara nöjd med efter helgernas inte helt bra ätande. Hoppas dock på något litet minus :)

Nu ropar jobbet på mig! Önskar er som kikar in i bloggen en härlig tisdag.

Inga kommentarer: