måndag, januari 02, 2012

Att kunna inspirera andra.....

...är en helt fantastisk känsla och när jag fick frågan från Julia på Itrim om dom fick länka till min blogg från Itrims hemsida som inspiration för andra så blev jag såklart jätteglad! Känns superkul och faktiskt också lite surrealistiskt att jag av alla människor får äran att inspirera andra med min viktnedgång och min träning! Jag vet ju att jag gått ner mycket och tränar hårt men i mitt huvud så bor det stundtals fortfarande en tjockis och då känns det ju lite konstigt att någon kan inspireras av mig. Som tur var så brukar jag rätt snabbt inse att den tjocka personen flyttat och att jag numera är en rätt så välmående och normalviktig 40-åring som tänker på vad hon äter och tränar 2-4 pass/vecka. Till er som funderar på om ni ska ta tag i vikten/träningen med hjälp av Itrim har jag bara en sak att säga: Kör på och heja dig!

Om du undrar något eller bara vill lämna en hälsning så får du gärna göra det i kommentarsfältet :)

Välkomna hit!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat!! Läser din blogg för att få lite insperation/pepping. Jag har ätit VLCD i 3 veckor nu.
Mvh
Annica