söndag, augusti 28, 2011

Dag 7

Idag blev det lite sovmorgon, skönt efter några tidiga mornar och den jobbiga förkylningen som inte riktigt vill släppa greppet om mig! Frukosten blev en chokladshake och till det en espresso :)

Nu har jag klarat en hel vecka på 600 kalorier om dagen och jag är själv överraskad hur bra det har gått. Jag behöver liksom inte fundera på vad jag ska äta utan det är soppa eller shake som gäller, 4 gånger om dagen. Rätt enkelt faktiskt. Jag är dock glad att jag började just denna vecka då jag haft många kvällspass....för det innebär att jag inte är hemma och fixar/blir frestad av middagen som övriga familjen äter.


Tog en promenad till jobbet, rätt blåsigt men ändå skönt ute. Stegräknaren visar över 9000 nu så jag lär nå mitt mål på 10000 även idag *jippi*

Dagens steg: 12207

Inga kommentarer: