tisdag, oktober 13, 2009

LOs från våren/sommaren!

Förutom att jag varit dålig på att blogga under sommaren så inser jag att jag inte varit så flitig på att scanna in mina LOs heller *s* Nåja, här kommer iaf några av dom alster jag skapat dom senaste månaderna:

Kärleksförklaring till den kära sambon *love*

Det här är en lift (orginalet fanns i nån amerikansk scraptidning...minns inte vilken tyvärr). Jag och Helene liftade den i somras...min blev en kärleksförklaring och om jag inte minns fel handlar hennes också om kärlek, fast Astons kärlek till Nemo :)

Knasiga ungar, men...


...kanske inte så konstigt med tanke på den tokiga familjen dom växer upp i :)


Gjord till en skissutmaning (skiss av Morfen) på Pappersbiten:


Sötnosarna roar sig med campingduschen i Idre :)


Det var alles för nu!
kram /K

2 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Jaaa, de är så fina och lekfulla!! Se till att uppdatera bloggen FLITIGT och med jämt intervall nu ;-)

~Karin~ sa...

Tack raring! Lovar att göra mitt bästa :)