måndag, oktober 26, 2009

LO ~ Bebismys

Många av helgens alster är skapade som dt-alster till Pappersbiten och dom får ni vänta lite på att få se, så jag hinner blogga dom hos butiken först. Kan iaf berätta att på fredag så kommer två LOs från mig i Pappersbitens blogg och i min blogg i en för mig helt ny scrapstil (som jag blev utmanad av Helene att testa). Det var verkligen hur kul som helst o har gett mersmak, den ena LOn vann dessutom en av tävlingarna på helgens scrapträff *stolt*! Men mer om dessa på fredag....

Nu över till en annan av helgens LOs, en med crackle-paint. Det var första gången jag testade det och nu är jag fast, haha! Så roligt :)

Bebismys *kärlek*


Detaljbild:

Jag är helt frälst i hur läcker effekt det blir med crackle-paint :)

PS. Om ni tycker att Ebba ser ovanligt fläckig ut i pannan så råkade jag fota med blixt och har "suddat" bort det lite. Så fläckarna finns bara på bilden för att mamman var lat o inte orkade fota om *s* DS

Nu ska jag packa upp mina scrapprylar o se om jag kan hinna scrappa lite....efter en såhär härlig helg har iaf jag massor med kreativitet som bara sprudlar och vill ut på papper :)

kram /K

Inga kommentarer: