torsdag, januari 29, 2009

090129 ~ typiskt mig


Räkningara...samma visa varje månad...OJ, ska dom betalas? Inte så att jag inte har koll på hur mycket det är osv (jag för en fin inkomst- & utgiftssammanställning i excel varje månad *stolt*) men just det där med att dom ska knappas in i datorn och på rätt datum..inte min grej. Lite virrig antar jag och så är det ju så trist att pengarna försvinner till just räkningar :-o Jag vet autogiro och e-faktura..har det på en hel del o ska fixa på fler av räkningarna...så bekvämt :) Men tills det är fixat så får jag fortsätta kämpa med minnet i slutet av varje månad...och med att hitta fram alla räkningar (vi behöver ett bra ställe att samla alla på). Någon som sett min räkning med trängselskattavgiften? *kliar mig i huvudet*

*************

HÄR hittar du länkar till andra "Dagens foto-fotografer"!!

Inga kommentarer: