måndag, januari 26, 2009

090126 ~ inte gratis


Att framkalla foton är ju något dom flesta scrappare gör en hel del, så också jag. Men att skriva ut hemma är nog favoriten för mig. Då kan jag få den form, färg och storlek jag vill och vilket foto jag vill precis när jag jag vill :) Mycket mera frihet i skapandet...sånt gillar jag! Idag var det dags för patronbyte, både magentan och gul var slut (köpte en cyan också, även den lär väl sjunga på sista versen snart)...inte gratis men absolut värt det tycker jag! Så nu kan jag skriva ut massa härliga foton till helgens scrapträff *weeeee*

*************

HÄR hittar du länkar till andra "Dagens foto-fotografer"!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det bestämt att vi kommer upp på Teas sportlov. Får väl se om vi hinner och du har lust med en fika...konstig mening:)
Vi kommer tisdag kväll och är kvar till lördag eller söndag...
Kram Sara

Anna sa...

Jag tycker inte det blir lika bra när man skriver ut själv. Hittar inget bra papper som jag är nöjd med. Sen är de känsligare än "köpta" foton.

Vinterkramen Anna

Ejris sa...

skriever oxå ut själv vilken frihet det är. även om det kanske blir dyrt så är det värt det=)