fredag, november 21, 2008

Blö...

...va det är tråkigt att städa. Varför är vi så dåliga på att hålla ordning här hemma? :-/ Ungefär varje gång jag städar så tänker jag att från och med nu ska jag bli mycket bättre på att plocka undan och fixa lite då och då så jag slipper den där låååånga tråkiga städningen som tar sån tid för att jag måste röja massor innan jag kan mata snabeldraken. Tror ni att jag håller det i många dagar? Nääääää, 2 kanske på sin höjd...sen är det saker högt och lågt igen. Jag har ju iofs väldigt god hjälp att stöka till det av en stor och två små människor (som inte alls är lika pigga på mina plocka-undan-jämt-ideer), så det är nog inte så konstigt att röran infinner sig fortare än jag hinner blinka *s*

Nåja, dagens städning är avklarad och jag ska sluta gnälla...för nu ska jag sätta mig med några nya härliga papper och scrappa en timme innan dom små liven ska hämtas på dagis/skolan :)

Ha en skön helg!
kram /Karin

Inga kommentarer: