onsdag, oktober 01, 2008

Dom senaste..

...alsterna för Pappersbitens räkning. Skapade med papper från Basic Grey-serierna: Eva och Ambrosia!


En doodleglad LO om kärleken att få drunkna i Ebbas ögon :-)


Japp, sån är jag...lite galen *s*


Tänkte att det skulle se ut lite som en tavla med ramen runt fotot. Har skurit bort bakgrunden på fotot med skalpell.


Här är en lista för Ebbas antingen-eller just nu! Detta är nog mitt favoritpapper av dom nya Basic Grey :-)


Inte Basic Grey men en anting-eller-LO om Elias. Rubriken har jag skrivit ut från datorn och sen skurit ut med skalpellen (likadant på Ebbas ovan).

I helgen var jag iväg på stor härlig scrapträff inne i stan :-) Ska ta mig i kragen och scanna in helgens alster vilken dag som helst *ler*

Tackar och bockar för era goa kommentarer om mina tidigare alster!!! *puss på er*

kram /K

1 kommentar:

.:Klara:. sa...

Ljuvliga LOs! Den om Ebbas ögon ger mig en extrakick. Tack för inspirationen!