måndag, augusti 25, 2008

Här kommer..

..några av dom alster jag skapade förra veckan:







Idag är det måndag och Elias började sin andra vecka på 6-års, stora killen. Han trivs och har roligt när han väl är där...men lämningen är fortfarande lite jobbigt, mycket nytt att vänja sig vid. När vi hämtar är han iaf hur nöjd som helst och vill oftast inte gå därifrån. Sötnosen :-)

Jag har precis målat klart hyllan vi håller på och bygger i hallen (eller iaf målat klart det mesta av den). När den är helt klar och på plats ska jag fota o visa :-) Nu ska jag plocka ur diskmaskinen *tråkigt* och sen tänkte jag lyxa till det med lite pysseltid innan jag ska iväg till jobbet på möte!

Ha det bäst!
kram /K

4 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej Karin! Vad roligt att du skriver lite. Adam har med börjat andra veckan på sexårs med. De LO du gjort nu är SÅ FINA!! Kram MAria

Anonym sa...

Hejsan Karin! Råkade ramla in här då jag satt och jobbade ;)...Är mäkta imponerad över alla dina verk. Hur hinner du?! Vi måste för övrigt ses snart.
kram Victoria i 7:an

Anonym sa...

Åh vad du är duktig!!!
Alla är så himla bra! Kul att kika in här =)

Kram Johanna

Suss sa...

Aha! Nu ser jag vad du gör med din tid =) Så fina scrapalster du gjort och så stora barnen börjar bli!

kram!