tisdag, april 15, 2008

Skapat!

Gomorron!
Här kommer några alster jag gjort dom senaste dagarna. Skaparglädjen och inspirationen är stor här hemma och jag önskar verkligen att jag hade ännu mer tid att pyssla just nu...men sova måste man ju också göra för att orka med *ler*


Den här är en lift av Jessicas LO Paradise. Inne på forumet Allt om scrap pågår en liftstafett och det är den jag hängt på några gånger nu om ni undrar över alla liftade alster :)

Jag har inte framkallat bilder på ett tag, vilket är både tråkigt och bra..bra för att jag nu börjat scrappa bilder som väntat på sin tur men hela tiden fått stå tillbaka för mer nytagna bilder. Snart blir det nog dags för framkallning men fram till dess så kämpar jag på med lite äldre foton!


Några foton från en fikadate som jag och Elias hade med mina kära vänner Helene och Malin för sisådär 5 år sedan. På tiden att dom fick en LO tycker jag :)


Här är en liten nybadad tjej för sisådär 1½ år sedan. En ganska enkel LO där det härliga pappret får ta massor med plats!

Jag har gjort några alster till...men dessa (mina första uppdragslayouter för Pappersbiten) kan jag inte visa här riktigt ännu...men snart så :)

Jag har jobbat inatt o ska ila till min kudde nu som ropar på mig!
kram /K

3 kommentarer:

Jozebelle sa...

Nu känns det som att det var evigheter sen jag var inne här sist, men det är det ju inte, det bara sprutar LO ur dej va'? *ler*

Ja du om jag ska välja en favorit, nybadad tjej för pappert gjorde att den vart så härlig!!!!

Kramizar Ann-Marie
http://jozebelle.se

Jag... sa...

Verkligen härliga layouter! Piprensare förståss! :-D

Tack för dina ord!

Anonym sa...

Jättefina layouter!! Visst är det skönt att få beta av lite av dom äldre fotona emellanåt.. håller på med det samma just nu.
Och så himla läckert med piprensare.. tror visst jag börjar få begär efter det också nu.. måste leta i sonens låda.. tror bestämt det borde det finnas något där =D