tisdag, april 01, 2008

Några bilder...

...från vår påsk-vecka i Idre kommer här!


Vi hade tur med vädret och kunde njuta av solen framför huset :)


Elias iväg på skidtur! Han var så duktig på skidorna :)


Elias, farmor och Ebba på upptäcktsfärd runt stugan


En favoritlek var att kasta stora snöblock i bäcken så det plumsade. Här är det Elias och Nathalie som roar sig medan Fredrik håller ett vakande öga på dom.


Traditionsenligt så bjöd jag och Fredrik på sushi och här är det rissköljning som gäller för Fredrik..


..medans jag skär lax för kommande sushirullande!

Jag har ett gäng bilder i mobilen också som jag inte tankat över ännu...får se om det kanske dyker upp några därifrån så småningom också!

Nu ska jag scrappa klart en LO medan jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar!

kram /K

2 kommentarer:

Jozebelle sa...

Vad många underbara foton du tagit, blir inte så lite avundsjuk!!!!! Gillar också LO då dotterns sover på bordet!!!

Kramizar

smultron sa...

Åh, vad vackert med all snön och solen! Äldsta tösen brukade åka skidor i Idre på påsklovet med sin pappa men nu är hon tonåring och vill inte!

Ha det bra!