onsdag, mars 05, 2008

Tänk va fort man glömmer...

Natten på jobbet har varit lugn och jag passade på att läsa min egen blogg från början till slut, många inlägg var det och jättekul var det också. Massor som jag skrivit har jag inget som helst minne av...så det är väl tur att man skriver ner det :) Hittade många fina och roliga foton som jag inte framkallat och som jag absolut vill scrappa plus att jag även upptäckte att jag skrivit en del saker om barnen som skulle passa utmärkt som journaling på deras layouter! Så när vi har fått (eller köpt kanske det heter om man inte stjäl) en skrivare så blir det till att printa ut dessa texter och ord för framtida scrappande!

Så till er som har en stund eller fem över så uppmanar jag er verkligen att läsa era egna bloggar (om ni nu inte redan gjort det)...massor med roliga minnen som kommer tillbaka :)

Nu får jag snart gå hem *weeeeee*

Inga kommentarer: