onsdag, mars 05, 2008

Inspirerad av...

...söta rara Annas härliga LO med det stoooooora fotot kommer här gårdagens två utlovade alster:





Dom stora porträttfotona från barnens dagisbilder har ännu inte kommit in i några ramar här hemma...men nu är dom scrappade i alla fall :) Den rosa filtblomman på Elias LO är inte alls sådär dassigt rosa i verkligheten utan mer samma färg som det övriga rosa...fattar inte varför min scanner inte verkar vara kompis med just vissa rosa toner...jag som gillar rosa så mycket när jag scrappar :-o

4 kommentarer:

Camilla sa...

Hej Karin!!

Ja visst blir barnen stora fort, Sebastian han fyller ju 1 år om bara 1 månad, helt otroligt säger jag bara..
Och Patricia hon blir 7 år i år, kan inte fatta att man är mamma till 2 "stora" ungar nu..

Dina är ju inte så små dom heller längre, det går alldeles för fort tycker jag..

Vad du är duktig på att scrappa, jag villl SÅÅÅÅ gärna också kunna men jag vet inte när och vart jag ska hitta tiden till att lära mig.. Skulle behöva gå en kurs kanske på papprika men NÄR??
Det är så kul att se alla era LO och man fast man blir sååå sugen då..

Hoppas du får en toppen dag i dag..

Kram Camilla

Anonym sa...

Jösses vad fint du gör, du...du gör inte på beställning :-) *hihi* om man betalar dig och skickar alla sina bilder...*fniss*

Hoppas annars att allt är väl hos er och att ni får vara krya. Här har vi haft -16 och idag snöar det igen!!! Igår var solen framme och det glittrade om dom isiga, snöiga trädtopparna!!!

/Trollmor

smultron sa...

Fina och ascoola barn du har!Hamnade här via marias dagbok. Har nog tittat in här en gång tidigare, vill jag minnas.
Ha det bra!

Jozebelle sa...

Jättefina LO och sååå söta motiv...Jag gillar att du vågar ta så starka färger!!! Det blir mer liv i LO:n då!!!!!