måndag, mars 03, 2008

I fredags..

...var jag iväg på Syfestivalen och det var inspirerande och kul att klämma och känna...och köpa en massa nya kul scrapsaker! Jättekul var det också att träffa på några av er andra scrappare och bloggbesökare i den "riktiga" världen :) Av alla inköp jag gjorde är jag nog mest nöjd med albumet..har ju scrappat i drygt fyra år och det känns som att det är på tiden att mina alster kommer in i plastfickor och album. Mycket roligare och enklare att titta på dom och visa upp dom för nära och kära än när dom ligger i en hög! Alla alster får ju inte plats i ett album så det lär bli till att spara lite pengar och köpa flera!

I lördags var jag och Fredrik iväg på fest med tillhörande middag och hade en mycket trevlig kväll. Söndagen inleddes med en välbehövlig sovmorgon...tack snälla farmor som passade dom små liven...och sen var våra vänner Ida och Fredrik här med sina barn och fika :)

Idag är det måndag och jag har skapat två nya LOs mellan tvättmaskinerna och lite annat plockande här hemma. Ska scanna och visa när färgen har torkat och jag har vilat några timmar så jag orkar med nattens jobbande :)

Åter till skapar-hörnan!

kram /K

1 kommentar:

Jozebelle sa...

Väntar med spänning!!!