fredag, februari 08, 2008

Klick!

Skaparglädjen från helgen håller i sig. Den här har jag suttit och pillat med på kvällarna när barnen kommit i säng. Min första LO i turkost...men garanterat inte den sista (vilken härlig glad-färg det är)!

Nu måste jag slita mig från datorn och gå och slipa spackel. Sambon har semester från jobbet för att vi ska jobba på lite här hemma med diverse renoveringsprojekt. Igår drog jag nya elkablar (sambon är elektriker så han vet vad vi gör *s*), tog bort en dosa, lappade väggen och spacklade. Inte illa va?! *ler* Idag ska alltså spacklet slipas o väggen målas!
Mot sandpappret!
kram /K

6 kommentarer:

Anna sa...

Skitsnygg layout Karin! Är det inte band jag ser pp layouten också.

Vinterkramen Anna

Anonym sa...

Hejsan hej!
Hoppas allt är bra med er!
Här är allt bara fin fint.
Fina lo's du gjort.
Kram på dig vännen!

Färjtorp sa...

Hej, vet inte hur jag hittade hit men...
Otroligt snygga LOs du gör!! Här hittar jag mycket inspiration. Återkommer =)
Kram Johanna.

www.johannaskreativa.blogspot.com

Anonym sa...

Hej!
vad roligt att hitta hit, från Mindi, här fanns det massa inspiration, jag ska själv försöka mig på scrapbooking, ett album till dottern hade jag tänkt i svart och vitt *s*

Ha en bra vecka!
Återkommer gärna igen.

AnnaHanna sa...

Vilken snygg!
Kram //Anna

webmosterhelene sa...

Älskar den, Karin!!! Så härliga färger och upplägget är KLOCKRENT!!!!

Kram
/H