onsdag, februari 13, 2008

2 år idag!!


Tänk att det redan gått 2 år sedan den här lilla söta tjejen kom ut ur min mage. Klockan 10.02 är det exakt 2 år sedan! Älskade lilla loppan som ger oss så otroligt myckte glädje varje dag, tänk vilken tur vi hade att just du kom till oss *kärlek*

När man fyller år ska man självklart firas och för att släkten skulle kunna vara med så firade vi redan i söndags (ikväll efter dagis blir det familjefirande...för självklart ska man även firas på den riktiga dagen). I söndags uppvaktades Ebba av morfar, mormor, morbror Magnus, farmor, farbror Jonas och av oss 3 här hemma så klart. Hon njöt till fullo av all uppmärksamhet och paketen och tårtan var till belåtenhet :) Tack snälla för alla fina saker hon fick!

Några bilder på våran stora, lilla tjej från i söndags:


Blåsa ljusen!


Mmmm, ser gott ut det är! Börjar med att plocka av det gottigaste *s*

Pussar och kramar i massor på födelsedagen till vår goa tjej!

7 kommentarer:

Mindi sa...

GRATTIS söta lilla 2åringen. :)

Kramis
din mammas mailvän MINDI

Anonym sa...

hipp hurra!
STORT grattis till gullungen!

puss å kram
/gudmor

Camilla sa...

GRATTIS TILL DEN STORA TJEJEN I FAMILJEN.. HELA 2 År i dag..

Kramis Camilla, Patricia & Sebastian

AnnaHanna sa...

Grattis till födelsedagsbarnet önskar Nova, Anna och Håkan (han får vara med även om han nog egentligen inte vet att hon fyller idag).

Letade efter Ebbas egen hemsida (och er samlade) inatt då jag tänkte vara tidigt ute, men jag hittade den inte. Vd gör jag för fel?

Kram //Anna

Linda sa...

Hurra hurra på födelsedagen!!!

Tänk vad fort 2 år går... tycker det var nyss hon var bebis! ;-)

kram
Linda

Hanna sa...

HURRAAAA för Ebba idag! Åh, vad söt hon är med sitt guldlockiga hår:)

Och vilket fint födelsedagskort du scrappat Karin -ujuj, vad jag önskar att jag var sådär pysslig!

Fotograferande Maria sa...

hej! söt tjej :) Tårtn ser god ut! kram