fredag, januari 04, 2008

Gott nytt 2008...

...önskar jag er som läser min blogg :)
Hoppas att ni haft en bra jul- och nyårshelg!

Vi har firat julen här hemma med nära och kära. Massor av paket, god mat och trevligt sällskap blev det! Nyår firades enligt tradition (7:e året i rad nu) hos våra vänner Ida och Fredrik och deras barn.

Klockan är sju och det betyder att Bolibompa är slut och jag ska se till att en mkt trött men nöjd kille kommer i säng. Vi har varit på Disney on Ice idag och han var såååå nöjd och ser redan fram emot att få gå igen nästa år :) När vi kom hem var vi ute i snön och lekte, man får ju passa på medan den är kvar.

Vid åtta ska jag bänka mig framför TV:n och se vad Fredrik & Filip går för i "På Spåret"!

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ett fortsatt trevligt nytt år på er alla önskar vi!
Kram

Anonym sa...

God fortsättning!
Hoppas allt är bra med er, jag undrar om Mysbebbar fortfarande lever, är lite sugen på att haka på igen om man får :o)
Kram Sandi