onsdag, maj 02, 2007

Mer scrap!

Här är helgens alster:


Här var det en utmaning att göra en färgglad LO :)


Utmaningen här var att använda minst 7 olika papper från sina spillpapper.

Symaskinen var poppis för mig i helgen...förutom all söm på dessa layouter så har jag (äntligen) sytt svartvita fodral till kuddarna i hallen :)

Den här gjorde jag för två veckor sen på min, Helenes och Annas mysiga scrap-date hemma hos Helene:

Älskar dom här fotona på mig och Ebba som Helene tagit på en av våra fika-dater. Så härligt ljus och så mkt kärlek :)

Nu ska jag se på lite tv med den kära sonen...som fortfarande är hemma pga några envisa blåsor som inte vill torka! Så han får vara hemma hela veckan här och mysa med mig och Ebba.

kram /K

3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Love it, darling! Du har verkligen fått in ett flyt, bara längtar tills jag får se nästa sida och nästa och nästa....

Ses när jag kommer hem från Prag, åker imorrn!!

xo
/Helene

AnnaHanna sa...

Hej tjejen!
Du scrappade om det där svartvita fina redan i helgen! Du är verkligen igång nu. Vad skoj.
Supertack för senast, förstås också.
Kram //Anna

Anonym sa...

Jösses så fina LOs du gör :) Har själv lyckats få till några st senaste dagarna, det går i skov sas :))
Skulle gärna lägga upp dem på bloggen men med vårt modem är det ingen ide att försöka ens :/
Kram