måndag, mars 12, 2007

Tjejsnack vecka 11!

Tant eller fjortis?

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång? Mysandes framför tv:n
· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog? Hemmafest
· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen? Lagom volym blir det nog *s*
· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren? Beror på var jag är på väg...
· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag? Sovmorgon!!!

Hmm, det blev nog mer tant än fjortis va *haha*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :) Va kul att du hittat till min sida och grattis till tjejen och huset i haninge. Var i Haninge bor ni? Brukar ni va i Tyrsta nått? Tycker det är jättemysigt att promenera barnvagsnslingan och sen grilla. Bibblan i Haninge är också kanon med det där rummet man kan sitta i och mysa/läsa tillsammans med barnen. Är du mammaledig nu? Själv pluggar jag på lärarhögskolan. Va kul det verkar med scrappbooking (eller va heter det eg.?) ser riktigt mysigt ut i din hörna, att sitta där och pyssla måste ge ro i själen, vill också men jag får för mig att det är så dyrt med alla tillbehör?
Håller med dig i enkäten, jag räknas nog också till tanterna tror jag ;)
kram och trevlig helg!

Linda sa...

Du är tagen!! Kika in hos mig så förstår du... :-) http://lindaskriver.blogspot.com

Ella sa...

Lämnar ett fotavtryck när jag nu hamnat här.

Mindi sa...

Tack för söta ord i min blogg. :)

Jag önskar dig och familjen en lång och skön helg. :) Själv ska jag jobba hela långa helgen. :(

Stor kram
M I N D I

Anonym sa...

Kollade förbi! Såg att Ebba börjat gå...ojojoj...vad tiden går fort! Supermysig pysselhörna har du ordnat med och snygga layouter på ungarna. Vi hörs!

Julia sa...

Hej hej!
Kikar in och önskar Glad Påsk!!
Julia

Mindi sa...

Glad Påsk vännen! :)

Stor kram

M I N D I