måndag, mars 12, 2007

Bilder!

Tömde kameran igår kväll, här är lite blandad kompott av det som fanns i den:


Busiga badande sötnosar! Gissa om det var blött på golvet sen *s*



Nån mer som behöver hjälp med sortering av tidningar o papper hemma? Ni kan få låna mina barn *ler*


"Kolla mamma...det är hål här"


"Dumma mamma som bara står där o fotar när jag är såååååååhär olycklig" :-(

I helgen var det riktigt vår-härligt här och vi passade på att vara ute:

Fredrik och Ebba på väg till Bauhaus för att köpa en barnsäker hasp till grinden...funkar inte med slipsen längre (Ebba lyckades få upp den o var på väg ner för trappen alldeles själv *gulp*



Elias och Fredrik sprider ut snön så den ska smälta fortare! Nån timme senare var det helt bart på gräsmattan! Jag vårstädade altanen på framsidan och solen värmde härligt :)


Sötloppan i vårmössa :)


Står och spanar in vad brorsan och pappa gör, men blir nog lite trött i benen...för sekunden senare ramlar lilla skruttan och skrapar näsan i stocken och slår pannan i asfalten *aj aj*


Stackars våran lilla skrutta :-(

Ser verkligen fram emot fler härligt våriga dagar nu!!! I lördags var det ju också fint och då var jag och Elias ute på årets första cykeltur, underbart :)

Igårkväll fick jag äntligen tummen ur och la ut en av våra 4(!!) vagnar på Blocket så nu håller jag tummarna att den ska bli såld fort. Känns lite sådär överdrivet att ha 4 vagnar till 1 barn *ler*

kram /K

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp, härliga bilder, vår, sol och snö som smälter!! Kul med trädgård nu eller hur??

Kram kram
Malin

Linda sa...

Aj aj, stackars lilla skruttan som ramlade och slog sig i ansiktet! :-(

Härliga bilder du har tagit! Verkligen skönt att våren är på väg!

Anonym sa...

Halloj
Verkligen mysiga vårbilder! Vi var oxå ute hela helgen, R bytte bromsar på bilen och jag fixade lite i rabatterna. Grillade gjorde vi oxå, på engångsgrill, för vår grill står längst in i containern...smart va :)

Stackars lilla Ebba, inge kul att slå sig!

Den här veckan tar vi det lugnt hemma, Tyra är lite förkyld, men har ni tid att ses nästa v?

Kram

Anonym sa...

åh, vad jag saknar Ebba, var jättelänge sen vi sågs! :( Jag får ju lite rapporter här på jobbet, men det är ju inte samma sak som att ses IRL.
Tur att det snart är lördag!

Stor kram från Catrine