söndag, februari 25, 2007

Pysselhörnan!


Idag har jag satt upp ett gäng hyllor o sorterat bland prylarna. Såhär ser det ut där jag sitter o knåpar i min hörna under trappen :) Bokhyllan funkar som förvaring för foton och en del papper.


Elias tycker det är jättekul att stansa och klistra med fotofix! Blivande scrappare månne? Idag har han gjort ett jättefint kort till mormor och morfar med blommor och stjärnor :) Perfekt med ett extra bord i närheten av min pysselhörna så barnen kan vara med och fixa dom också.

I framtiden när vi gjort om här nere i allrummet o tagit bort panelen (behöver jag berätta att jag längtar?!) så ska min pysselhörna vara i motsatta hörnet och ha ett långt skrivbord med plats både för mig och barnen (och alla saker såklart)....men för nu blir det här toppen!


kram /K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va avis jag är på din hörna! Här i lägenheten finns inte utrymme för sånt.

Kram

Emelie sa...

Så mysig scrapp/pysselhörna du fått.
Sen vilka otroligt fina LO´s du gjort (läste ikapp lite)
Läste också att du köpt en crosstrainer, skoj.
Är nyfiken på vad den kostade och om du vet vilket märke/modell eller så, är nämligen ute efter något liknande jag med. Ser ingen annan uväg än att göra det, komma iväg och gympa flera ggr i veckan är helt kört här.
Du får trampa på, tror säkert det kommer gå jätte bra
Kram Jeanette