lördag, februari 24, 2007

Dags att börja hurta sig!

Efter lite testande o funderande har vi nu köpt oss en crosstrainer från Team Sportia som verkar stabil och bra och med dator som minns olika användare och intervallprogram! I torsdags hämtade vi den och till att börja med ska jag trampa 3 gånger i veckan a´30 minuter för att sedan öka tiden. Jag vet...jag har varit usel på att rapportera vikten men det är för att det är så tråkigt att skriva +/- 0 varje vecka...det går så jäkla trögt och jag har liksom inte hittat den motivation jag behöver...det pågår nån form av krig i min skalle mellan den lata sidan och den motiverade sidan. På sistone så har dessvärre den lata sidan vunnit bataljerna *suckar*

På måndag börjar en ny vecka och jag hoppas verkligen att det är den veckan då den motiverade sidan börjar vinna slagen om min vilja!!!! Jag vet att jag skrivit det här innan också men jag måste ju liksom tro på mig själv o att jag kan...annars är det ju ingen idé att kämpa...så summa sumarum: Jag vet att jag kan och jag ska kämpa!!!

Ikväll är min bror och hans sambo barnvakter till dom söta små liven medan jag jobbar och sambon är på fest. Det är premiär för dom att passa båda två busfröna! Hoppas så klart att det flyter på smidigt :-)

kram /K

Inga kommentarer: