tisdag, januari 23, 2007

Minus...

..även den här vägningen! Inte så mycket som jag hade hoppats och trott...men minus iaf! Imorse (måndag alltså..även om jag skriver detta på tisdagen) sade vågen 90,0 kg vilket är -0,6 (totalt -2,0). Veckan har varit bra utan några större frestelser vad gäller sötsaker och annat onyttigt.

Imorn ska jag även leta fram måttbandet och mäta mig....roligt att se hur många centimeter som försvinner. Ibland märks det ju mer där än på vågen, så kombinationen av våg och måttband blir nog bra. Jag håller även på och funderar på om jag ska köpa mig en crosstrainer att ha här hemma....just nu känner jag mig jättemotiverad att trampa på en sån men samtidigt så vet jag ju att risken att en sån maskin blir stående som dammsamlare är rätt stor efter ett tag. Nåja, vi får se hur det blir.

Ny rapport om vikten kommer nästa måndag!
kram /K

1 kommentar:

Lime sa...

Du kan alltid köpa vanliga gummiband och använda. Kostar avsevärt mindre än en x-trainer, lättare att stuva undan och ger lika bra träning... ;)