onsdag, november 15, 2006

Vi lever..

..fortfarande i en bredbandslös värld i huset :-(
Leverantörerna skyller dröjsmålen på varandra och hur mkt vi än surar så står vi där utan uppkoppling! *jättemorr*

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och fixar lite på försäkringskassans sida..måste ju begära ut lite föräldradagar så jag har några pengar att handla för (det mesta går till inredning och sånt skoj *ler*) Husfixet går framåt och vi håller som bäst på och färdigställa vår köks-ö, Fredrik skruvade fast skåpen i regelverket igår, lådorna är på plats och skivan oljad och fin :-) Så fort vi har egen uppkoppling ska ni få se vår ö! Så härligt med arbetsyta!!

Ebba har börjat krypa och fort går det...så nu gäller det att barnsäkra för små nyfikna händer!

Jättekul att ni hälsar på här även om det är dåligt med uppdateringar...jag längtar lika mycket som ni tills jag kan fixa och dona som jag är van vid med datorn.

Dags att ta lilla damen (som just nu busar med morfar) och bege oss hemåt så hon får sova!

Eftersom vår domän ligger nere så saknas mina bilder här på bloggen...om ni undrar över dom röda kryssen som finns här och där!

kram /Karin

4 kommentarer:

Suss sa...

KUl att höra en liten update från dej vännen! Det verkar som ni får det jättefint och bra. Så skönt för er med stor och nytt!!
Det ska bli skoj att se dina före-efterbilder när ni är klara =)

Trevligt helg!
Kram Suss

AnnaHanna sa...

Miss U, men kul att höra att ni lever :-)
Slinker förbi hrä då och då i förhoppning om att ni skall ha blivit ihopkopplade med resten av världen.

Kram //Anna

Anonym sa...

Åhh så spännande det ska bli att få se bilder från huset sen.

Så dåligt av dom att skylla på varandra, hoppas ni får ordning på det snart vännen.

Kramen Anna

Anonym sa...

Hej Karin, Det var lange sen vi hordes. Jag har inte ditt e-mail langre men tankte bara saga att jag kommer till Sverige en vecka. Den 14:de Januari. Hor av dig. Skulle garna vilja traffa dig och familjen.

Lena (lahlen@austin.rr.com)