söndag, november 26, 2006

Återigen..

..är jag hemma hos dom kära föräldrarna för att fixa lite med räkningar och lite annat datorpysslande! Ingen uppkoppling hemma ännu *ARRRGGGHHHHHH*

Vi mår bara fint. Dagarna springer verkligen fort och nu är det mindre än en månad kvar till julafton...var tar tiden vägen? Igår var vi på första julmarknaden för i år, mysigt! :-) Julen ska firas hemma hos oss så vi jobbar för fullt för att få ordning på entreplanet så att det ska kunna bli mysigt juligt!

Ebba har fått sin första tand nu, 9 månader gammal....åh, jäklars va ont det gör när hon bits :-o

Det är verkligen hög tid att ta tag i julkortsfotograferingen av barnen.. konststycket att få två barn att se juligt goa och glada ut samtidigt kan ju vara lite knepigt *ler*

Ha det bra kära vänner så hörs vi snart igen!

kram /K

8 kommentarer:

Emelie sa...

Mmm, jag vet hur ont det gör, Timea har 2 bissinar nere och ibland får man känna hur vassa de är.
jo du, det är ett konststycke att fota 2 barn på samma foto, så gissa hur det var med 3 små på samma, gah!!
Så årets julfoton hos oss, är inte så vidare bra, men barnen är söta så det får räcka så i år för vår del.
Saknar dig på listan, skönt när ni får bredband igen

Förstår att ni fixar och grejar inför julen om ni dessutom ska vara hos er, men så mysigt också, det kommer säkert bli så bra så.

Kram På er!

Anonym sa...

Hej hopp! Du jag hoppas ni har tid att ta emot ett litet besök i mellandagarna? Jag är så nyfiken på att se hur det gått med allt snickeri?!?!
Ser fram emot julkortet!!
Kram
Malin

Anonym sa...

Just ja! Julkorten! Shit! Glömt bort...måste ta tag i det.

Mindi sa...

Hej hej!

Kikar in för att se hur ni har det? Saknar dig på listan!

Kram kram

Suss sa...

Hellllo! Lever ni i flyttstöket?
Saknar dej på listan jue =)

Kram

AnnaHanna sa...

Halloj gänget!
Nu får de väl ta och fixa er uppkoppling snart :-)
Hoppas allt är bra. Jag har funderingar på en fotokväll på stan den 14 december (jag ska till frissan på em) och fota lite julskyltning/pynt o sådant - men är lite för feg för att fjanta runt med kameran själv. Kan detta vara intressant och möjligt att hänga med på? Jag får väl ringa eller SMSa också kanske :-)
Du kanske inte kikar här varenda dag.
Kram på er i alla fall
//Anna

Anonym sa...

Hejsan Karin. ANton har med tänder på G tyvärr ska jag säga. Linus fick sina första när han var runt 4månader också.

Saknar dig på listan.

Kramar / Malin B

Suss sa...

Meeeen Kaaaariiiin! Vart är du?! Dasg för uppkoppling snart, jag antar att du har grav abstinens ;-)

Kram!