onsdag, oktober 18, 2006

"Ställa sig upp själv-premiär" :-)

Nu på kvällen satte jag Ebba i Elias rum på mattan medan jag gick o borstade hans tänder. Sen när Elias går in på rummet så ropar jag och frågar om Ebba sitter på mattan...svaret: Nä, hon står upp mamma! Ooops..snabb mamma ilade in och kikade och mkt riktigt där stod en stolt tjej upp mot brorsans skattkista :-) Hon kryper inte ännu men kämpar och stretar för att komma framåt ålandes...oftast kommer hon bakåt och då blir hon rätt irriterad eftersom hon inte når det hon tänkt sig *s*


Familjen krasslig är på bättringsvägen, känns skönt...vi har liksom inte tid att vara sjuka mer den här veckan! Huset går iaf framåt, nu ikväll var Fredrik, min pappa och min bror där och jobbade med målning och el. Sovrummen, lilla hallen och entren är färdigmålade nu och imorn ska nischen för kyl och frys målas! Bara 2 dagar kvar till flytt nu....weeeeeeeeeeee!


Min kudde har ropat på mig ett tag...bäst jag kilar till den!
Sov gott slickepott!
/K

4 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga Ebba som kan ställa sig upp själv! :)
Säg till om ni behöver barnvakt i flyttstöket!

Kram Catrine

Anonym sa...

Heja Ebba!!!
Så nu dröjer det inte länge förrän ni får ställa undan de fragila interiörerna : )
Hoppas allt går bra med flytten! Ser fram emot att se er till jul!!

Kram
Malin

Anonym sa...

Halli hallå!
Gud så fort det går. Står redan upp!
Hoppas ni är helt friska nu så ni har alla krafter nu till helgen när allt händer :)
Vi hörs snart igen.
Kram kram från Sara

Fotograferande Maria sa...

Hej karin! Duktig tjej som STÅR!!! Lycka till med flyttlasset idag! Kram / maria