lördag, september 16, 2006

Hepp...

..nytt var det här! Har bytt till nya betaversionen av blogger och passade samtidigt på att förändra färger och toppfoton. Har inte helt bestämt mig om jag gillar färgerna eller om det är lite för mkt...ska "smaka" på det ett tag :-) Dessvärre verkar raden med foton bara vara centrerad när man surfar med IE, i tex Mozilla så hamnar det inte mitt i rutan..ska fråga den kära sambon om hjälp med det imorn!

Idag har vi varit en sväng på Mio Möbler och spanat, många fina saker finns det! Vi hittade iaf en hallmöbel som vi gillade och som dessutom var ett överkomligt pris på. Den står på listan över möjliga saker att shoppa när huset är klart för inflyttning! Efter möbeltittande och en tur till ICA Maxi åkte vi till huset och tog en fika på altanen. Ikväll är Fredrik iväg på galej medan jag och barnen haft en mysig kväll framför TV:n med lördagsgodis *gott*. Båda dom små sover nu och jag är strax på väg till min kudde för att få sova några timmar innan Ebba vaknar och vill snutta. Hon har börjat bli snuttig på nätterna, antar att hon går igenom nån fas just nu...avvaktar lite och ser hur det fortlöper.

På onsdag ska jag ut och käka middag med 4 av mina tjejkompisar, ser jag fram emot jättemycket! :-) Vi har känt varandra sen vi var 6 år och har alltid massor att prata om när vi ses *s*

Bäst jag överger datorn och går mot kudden nu!

natti /K

1 kommentar:

Mindi sa...

Rosa gillar jag jätte mycket... ;)

Vad är det för nytt med betaversionen? Något skoj?

Kram kram