lördag, maj 20, 2006

Det här leendet..

...får mitt hjärta att smälta! Så underbart :-)


Vi mår bara fint (äntligen verkar bacillerna ha flyttat från oss) och just nu råder det lite morgonlugn! Elias äter frukost och tittar på barnkanalen medan Ebba ligger i sitt babygym och snackar med sakerna....och jag sitter alltså här och äter frukost. Sambon? Han sover och lär göra så i några timmar till...var på svensexa igår. Och nej, det är inte vi som ska gifta oss om någon undrade *s*.


Nu ska jag fixa mig lite kaffe!
kram /K

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vad fin hon är, charmigt smile, svårt att motstå kan jag tänka!!!! Kramar

Kottemor sa...

Aaaah så go lilltösan är!
Som man saknar den tiden!

Många kramar
/ilisen

Julia sa...

Amen vilken liten godbit du har!!! Ebba är dundersöt, som socker :) Hoppas att ni har det bra och att livet går som på räls med två knattar ;) Än är det säkert ganska lugnt... Här hemma är det världens fart om dagarna, skönt med dagis *ler*
Ha det gott!
Julia

webmosterhelene sa...

Mwn lilla skorpesnuttan då!! Ja, hon har verkligen ett underbart leende!! Och Elias är en så duktig storebror!!!

Sköt om er, hjärtat! JAG måste ta mig tid att träffa er snart!

Kram
/H