söndag, januari 15, 2006

Magfoto & siffror!

Helgen har gått åt till hemma-fixande o ompysslande av krasslig liten kille!
Han är på bättringsvägen nu men har en jättejobbig rethosta som gör att han har svårt att sova! Stackars liten och stackars mamma och pappa...blir lite dåligt med sömn här. Fast det kanske är bäst att vi vänjer oss...Kalle-Maja lär ju inte sova hela nätterna igenom i början iaf *ler*
Magen växer o växer...och det är snart inte möjligt att stänga min vinterjacka. Jag hoppas dock att vädret ska sluta vara så kallt så jag kan ha tjock tröja o väst eller öppenjacka istället! Har inte lust att lägga pengar på en vinterjacka modell större som jag inte kommer ha nån användning för sedan...men men vi får väl se hur det blir med det!


Dagens magbild:
v 34+2
När jag ändå håller på så slänger jag in dagens gravidsiffror också:


Dagens datum är 2006-01-15
Du har gått 240 fulla dagar (av 280).
Du är i tredje trimestern (av tre)
Du är i 8:e månaden (av 9 - kalendermånader)
Du är i 9:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)
Du är i 35:e veckan (av 40)
Du är i v34+2 (av 40+0)


Nu ska jag göra te o slå mig ner framför tv:n o bara slöa!
kram å natti/Karin

Inga kommentarer: