torsdag, januari 12, 2006

Fikat & shoppat..

..har jag gjort idag! :-) Vid klockan 11 hade jag bokat in fika med ett gäng andra blivande februarimammor! Att det skulle vara tyst o så eftersom vi inte kände varann....det hade ingen av oss behövt oroa oss för *skrattar lite*. 6 stycken blev vi till slut, många krämpor avhandlades tillsammans med syskonsnack o massa annat kul. Både lunch och fika lyckades vi få i oss innan vi lämnade cafét! På vägen hem slank några av oss in på Lindex och H&M och jag som inte har shoppat så mkt till "Kalle-Maja" ännu kunde så klart inte motstå lite sööööööööööta bebiskläder! *ler*

Måste ju självklart visa vad jag shoppat!

Mysdress i velour och ett par mysbyxor!


Små strumpor, sockor, tossor och vantar...just dessa var det 50% rabatt på *gillar man*


Ursöt body jag inte kunde låta bli o lika söta mössor!


Mönstret på bodyn på lite närmare håll! Söt va?!

Hade kunnat köpa mkt mkt mkt mer men fick hejda mig lite *s*
Tack tjejer för en mysig dag! Vi ses igen om en vecka! :-)


Elias fick Brio Builder (typ mekano) i julklapp...
o alldeles nyss hittade jag honom fullt upptagen på sitt rum! Han är superduktig att bygga ihop små pilliga saker! :-)

*kram*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å Så mycket fint du köpt! Gillar den bruna dressen massor! Snart får vi se lilla Kalle-Maja i den med :-) Kul att få läsa om din shoppingdag!
//Anna-Karin N

Sandi sa...

Hej vännen!
Vilka mysiga kläder, det ser nästan ut att bli en pojke :) Jag som tror tvärtom, fast visst vet ni inte?

Kramen!

Julia sa...

Kikar in och kollar på dina inköp, fiiiint men du kan nog gå och köpa lite rosa istället ;) Å vad trevligt det lät med en så lång dag på café!!
Ha det gott och klappa "stora" magen från mig