fredag, oktober 21, 2005

Veckans magbild och en update!

Japp, det har hunnit gå en hel vecka sen senaste bilden och sen jag skrev här sist! Tiden går så fort...idag har jag gått 22 fulla veckor och magen växer på som bara den! :-)

Börjar med att visa magbilden:
Vecka 22+0
Lovar...det är inte samma bild som förra veckan även om jag har samma kläder *ler* Klädmängden är inte så stor nu när magen börjar växa på sig så det blir till att tvätta mkt så att tröjorna räcker! Vill ju inte köpa hur mkt gravidkläder som helst....
Vad har vi annars gjort den här veckan då?
Förra helgen gick åt till att fixa i vårt sovrum, var ju tvungna att röja ordentligt och montera ner sängramen för att göra plats för vår nya säng (som för övrigt kom i tisdags)! I måndags jobbade jag hela dagen med schemasaker och Elias var på dagis mellan 9-17. I tisdags kom alltså vår nya säng o när den var levererade åkte jag och köpte nya kuddar! Vi sov så gott på natten sen :-)
I onsdags var Elias ledig från dagis och mamma var här och lunchade med oss, jättemysigt!
Elias har dragit på sig nån förkylning och snorar och hostar så han är hemma från dagis torsdag och fredag. Igår var vi iväg till IKEA en sväng med Marren och Klara och på eftermiddagen åkte vi ut till Kina och fikade :-) Idag har vi varit iväg och köpt låsbultar till bilen och sen på Eko och bunkrat upp med tvättmedel och städmedel! Nu ska vi ta en fika här!
kram /K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Åhhh, så kul att få se din fina mage! Den växer för fullt ser jag! :)
Jag har fått ett långvik (ca.9 mån) nu på dagis och det känns sååå bra!
Kanske är det vår tur snart då...om du fattar vad jag menar! ;)
Det är ju det här vi väntat på...lite bättre ekonomi!
Ha det toppen så hörs vi snart!
Kraaaaam

Anonym sa...

Hej Karin!!
Hittade hit via Sussies blog.

GRATTIS TILL BEBBEN! Så kul!! =) Spännande för Elias att bli storebror...

Trodde nästan det var jag på fotot från i fredags *ler* Jag minns hur jag klädde mig när jag väntade Wille - min svartvit-randiga top från Indiska blev en favvo! Är det samma du har?

Lycka till i fortsättningen - mindre än hälften kvar ju!! =) Kikar kanske in igen om det är ok för dig såklart!

Ha det gott! *Kram från Veronica*