lördag, oktober 22, 2005

Köpt vagn!!

Är så nöjd, för nu har vi köpt vagn till liten i magen! Jag såg en Emmaljunga Edge Duo Kombi årsmodell -04 på Blocket som jag verkligen gillade o igår åkte vi för att titta på den. Den var precis så fin som jag hade hoppats på och färgerna exakt dom jag ville ha...så vi slog till :-)

Vrålåket :-)
På förmiddagen var jag på klädbytardag o trängdes med alla andra *s*. Kläderna och skorna var inge vidare men däremot hittade jag ett pussel o ett spel till Elias!


Elias var så nöjd! Han älskar bokstäver och är väldigt duktig att veta vilka bokstäver som ingår i vems namn! Så med hjlälp av oss la han detta pussel många gånger igår :-)

På kvällen var våra vänner Fredrik, Marren och Klara här på middag!

kram /Karin



3 kommentarer:

Mindi sa...

Han är så söt er lilla Elias... :)
Tänk att han snart ska bli storebror! :)

Jätte fin vagn! Förstår att ni längtar och väntar!

Nu börjar Real Life... tsss. Ser du???? ;)

Kraaaaaaaaaam Mindi

webmosterhelene sa...

Sååååå fin vagn!! Och Elias är såååå söt, vad stor han börjar bli :))))

Kraaaaaaaaaaaaaaam
/Helene

AnnaHanna sa...

Hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev här - bizzi, you know - men ikväll sitter man visst här fast man borde sova :-)
Tack för fikat idag - supertrevligt och gott. Vagnen som jag ju sett live nu var verkligen kanonfin.
Kram //Anna