fredag, september 30, 2005

Veckans magbild!

Nu var det fredag igen och dags för magbild:
Vecka 19+0 är det idag!
Känns iaf som att magen växer så det knakar...kliar gör det också när huden spänns ut! Liten i magen lever om och det är underbart att känna små rörelser där inne :-)
Idag har Elias och jag varit på lunch- och fikadate i Farsta med Anna och Nova, har tagit lite foton som jag ska visa sedan. Elias är piggare idag och snoret har minskat, skönt!
Dessvärre känner jag av halsen men hoppas innerligt att det inte blir värre...orkar inte vara sjuk!!
Nu är det sova!
kram /K

3 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Hello! Tack för i går, förrgår, eller vad man nu säger så här dags.
Jag tycker absolut att magen ser lite större ut sedan förra veckan.
*klappar snällt på magen*
Hoppas att du sover nu - jag skall strax göra detsamma.
Kram //Anna

Anonym sa...

Men visst växer magen på dig. Fick ju umgås med Linas lika fina mage i helgen.

Kramen Anna

Anonym sa...

Åh, visst är det härligt med mage :) Min börja oxå komma så sakteligen :) Ser inte bara lönnfet ut längre ;)
Hoppas att allt är bra med er!
kram!

Lina (bf 20 feb:) )