fredag, september 23, 2005

Veckans magbild

Hepp! Nu börjar jag nog tycka att magen blir mer o mer en gravidmage och inte bara fläskig *s*....så det känns som att det är dags att börja dokumentera magens växande varje vecka! Ska försöka fota magen varje fredag från och med nu. Så här kommer alltså den första veckomagbilden:

Vecka 18+0!
Magen är helt klart större denna graviditet än vad den var när jag var i samma vecka med Elias. Har inte gått upp mer än nåt kilo än men fler lär nog springa på mig ganska snart...iaf om jag fortsätter att äta och snacksa lika mkt *hmmmm*

Hmm, vet inte alls vad som händer med fotona här...men sådär taskig kvalite är det inte egentligen...ska undersöka den saken senare! Brukar ni andra länka eller "browsa" upp bilder?

Nu ska jag och sambon kika på några avsnitt av den underbara serien "That 70´s show" och sen är det kudden som gäller för mig! Min vän Anna kommer och hämtar mig här imornbitti redan klockan 8 *gaaaaahhhh* så vi ska vara bland dom första på en av dom braiga klädbytardagarna som finns runt om i Sthlm! Vad gör man inte för några bra fynd?! *s*

Nu ilar jag iväg!

kram /Karin

3 kommentarer:

Suss sa...

Så kul med klädbytardag i Sthlm! Det måste vara hur mycket kläder och grejer som helst ju! *avis*
Du kommer säkert att fynda, det gör man allt som oftast på såna ställen =)

Maggen ser så fin ut, vad tror du det är för en liten där inne? Jag börjar nog luta åt en tjej, men än har jag inte bestämt mej, hihi.

Kram på dej!

Anonym sa...

Vilen fin mage du börjar få karin! Ser fram emot fler magbilder.
Kramen Anna

~Karin~ sa...

Tackar :-)
Jag ska försöka fota varje fredag och lägga in!!

*kram*