söndag, september 25, 2005

Söndag igen!

Gomorron! Idag är det söndag igen...och för mig betyder det dessvärre att långledigheten är slut och jag måste bege mig till jobbet ikväll igen! Det är ju iaf några timmar kvar tills dess och just nu sitter jag och dricker morgonkaffe ur min nya, fina mugg! Kolla:

Den fick jag igår av Andreas och Catrine som hittat den på en loppis, gulle er!!! Porslinet heter Gabriel och jag tror det är från 70-talet (kanske tidigare)...jag tycker det är jättemysigt, man kan väl säga att jag samlar lite på det...köper när jag hittar nåt och mina vänner är så söta och brukar kika åt mig på loppisar och annat också :-) Kaffet smakar lite extra gott idag helt klart *ler*

Om en liten stund ska jag skicka in sonen å väcka den sovande sambon...så vi kommer iväg till sängaffären innan lunch. Efter lunch måste jag ju sova för att orka med nattens jobb.

Jajuste, kopplat på Word Verification på blogen också för att se om jag kan slippa dessa j**la spamkommentarer!!

Berättar senare om vi hittade nåt bra på sängaffären!
kram så länge /K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karin!
Hoppas allt är bra med dig, familjen och "magen"??!!
Här är det fint! Trött bara...Jag jobbar ju numera och det blir lååånga dagar och knappt nån tid eller ork för datorn!
Vad kul att se lite filmer med Elias... :))
Ha en mysig kommande vecka! Kraaaaam

Camilla sa...

Hej Karin !!

Kul att få läsa om eran vardag här på din blogg, du är så duktig att uppdatera, min har visst hamnat på efter kälken men det beror nog på hur jag mår ,men men ...
Vilken fin mugg du fått av dina vänner,har faktiskt aldrig hört talas om den serien inom porslin ändå är vi ju från samma årtal , eller ? Nåja fint var det..
Och du vilken fin mage du fått, "grattis förresten" jag håller ju på med mina samlingsmail och det kommer ett grattis där i också.. Men jag kan ju säga det nu också..
Vilka fynd du gjorde med Anna, vill också till någon klädbytar dag någon gång , men jag hittar aldrig några här omkring, Trissa skulle behöva massor av extra kläder till dagis..
Grattis till vagn fyndet..
Nu ska jag inte uppehålla dig mer och hoppas du får en trevlig och lugn kväll/natt på jobbet..

Kramis Camilla P