torsdag, september 29, 2005

Sjukt barn...

..är jag hemma med idag! En riktig liten snoris är han....rinner hela tiden ur näsan...men i övrigt pigg, go och glad som bara den! Hur kan man vara så pigg när man är förkyld? Jag hade sett fram emot en slödag....men så fel jag hade. Vi har lekt massor, Elias har envisats med att leta fram saker under soffan...han hittade många dammråttor kan jag lova, vi har gjort halsband och städat lite. Självklart har vi hunnit med lite mysande under dagen också! På eftermiddagen sov vi en tupplur i soffan....såååååååååå skönt! :-) Har inte så mkt att berätta idag utan säger gonatt nu!

Imorn är det magfoto!! :-)

kram /K

2 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Hejsanhej!
Hoppas nu att lilla sjuklingen mår bättre imorgon och att han inte jagar fram fler dammråttor.
Ville mest bara önska gonatt.
Kram //Anna

Anonym sa...

Hej hej!
Åhh, du har haft en liknande dag som jag...
Marcus är också snorig, så vi sov middag på em...Sköööönt!!!
Sov gott!
Kraaam