tisdag, september 13, 2005

Mera tid?

Hmmm, var tar tiden vägen? Nån som har lite tid över så jag kan få? Tänk hörrni va smidigt det vore om man kunde köpa tid på affären..precis som när man behöver mer mjölk eller bröd! Eller så kanske man kunde ha nån typ av kontantkort som man fyllde på...fast med tid dårå!

Ja..ni har gissat rätt....jag har en del att stå i just nu och känner att tiden bara springer ifrån mig...fast det är ju rätt roliga saker jag har för mig iaf. Just nu så håller jag och Henrik som bäst på att planera inför bröllopsmiddagen på lördag där vi ska vara toastmastrar (eller vad det nu heter i plural...toastmasters kanske). Eftersom jag inte vet om den blivande bruden kikar i min blog så kan jag inte berätta om våra planer eller så här ännu....men vi tror att det kommer bli bra iaf. Jag satt igår kväll och svor över Word....men till slut vann jag och fick ihop ett "sånghäfte" där allt var på sina rätta platser när jag sedan skrev ut och vek ihop det!

I lördags var det som jag skrivit innan möhippa och svensexa..och jag tänkte ni skulle få se hur Marren såg ut i sin fina krona! Den hade hon på sig hela dagen och en rosa tyllkjol :-) Det andra fotot är på halsbandet jag gjorde på pärlkursen!

Nu ska jag scanna in roliga foton att ha i häftet *ler*

kram /Karin

ps. Magen mår bara bra! Om 6 dagar är det äntligen dags för UL, längtar sååååååååååå! ds.

5 kommentarer:

Mindi sa...

Åh vad duktig du är... går du på pärlkurs? Vad skoj det låter!!!!!

Kram Mindi

AnnaHanna sa...

Ja, när hinner du gå på pärlkurs?
Nu har jag hittat ditt inlägg om den "underbara" sporten nära er. Du skall ju så klart gå dit istället för att sitta hemma och tjura med stängda fönster :-) - vi kan göra sällskap nästa år.
Kram //Anna

webmosterhelene sa...

Weee, vad roligt med pärlkursen :) Skulle vara nåt för mig oxå, men har bestämt mig att jag inte ska ge mig in i ytterligare en dyr hobby *s* Det får räcka med scrapping och fotografering :)

Mindi sa...

Jag har lagt in din logga nu. :)
Kramis!

Sandi sa...

Önskar dig en riktigt trevlig dag/kväll på bröllopet!

Kram Sandi