tisdag, september 27, 2005

Mera biltjat *s*

Här har ni den...
....vår nya ögonsten :-)
Nu håller vi som bäst på att kikar på ny bilstol till Elias...han börjar bli lite för stor för den han har så vi tänkte önska en framvänd till honom i julklapp. Är även sugen på att köpa nytt babyskydd till bebisen...sånt med bas som sitter fast i bilen o sen klickar man bara dit stolen...verkar så smidigt. Nu är det ju iofs så att vi har ett babyskydd redan men det går ju att sälja om inte annat *ler*
Nu ska jag slå mig ner i soffan och spana in Biggest Loser på tv tillsammans med sambon och en påse ostbågar. Gissar att deltagarna också skulle vilja ha mitt tv-snacks *s*
Har inte så mkt att berätta idag så jag önskar gonatt istället!
kram /K

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Åååå, vilken fin bil, Karingumman! Nu är jag på väg mot sängen! Kom hem från kakbokskvällen på Papprika för en timme sen... Ungarna sover borta inatt, Fredrik har migrän och ligger och sover *stackarn* Jag har haft migränkänning i 2½ dag, men tror inte det kommer bryta ut... Paula kommer ner till mig på fredag och sen är det scrapping, middag + utgång med henne på fredag och så scrapping med Paula och Elisa på lördag :) Ska bli så skoj! Kram